I když se někomu, kdo se v otázkách internetu nijak extra nevyzná, může zdát, že zde není problém uspět s nějakou tou nabídkou, protože je tu spousta potenciálních návštěvníků internetových stránek, a to dokonce pomalu z celého světa, vyjma snad jedině nejzaostalejší regiony a země s přísnou diktaturou, je skutečnost odlišná. Uživatelů internetu, kteří by mohli využít nějakou tu zde publikovanou nabídku, je sice dost a dost, ale problém tu je. A to s tím, že většina takových uživatelů nikdy něčí konkrétní web nenavštíví. Ani ho vlastně nenajde, protože ho nebude hledat. Jak už tomu tak bývá u nabídek, o kterých se neví.
A to je problém, který se bolestně dotýká třeba internetových podnikatelů. Co je jim totiž platné, že mají dobře vypadající web, když jim na něj coby zapadlý někde mezi spoustou dalších obdobných nabídek nikdo ani nenarazí? Takový web nemá smysl své existence. Dokud se neoptimalizuje a dostatečně kvalitně nepropaguje.
A co ona optimalizace a propagace s webem zmůže? Pokud jde o SEO Brno, tedy o optimalizaci pro internetové vyhledávače, která pochopitelně nemá vliv jen na moravskou metropoli, dá se touto zlepšit pozice takového webu v internetových vyhledávačích a tím roste i naděje na to, že veřejnost takový web najde a třeba tímto následně bude i zaujata. A zrovna tak se na zájmu veřejnosti o nějakou podobnou internetovou prezentaci podepisuje i PPC reklama v Brně stejně jako jinde fungující na principu plateb za počet prokliků, čímž je zajištěné, že se právě takové reklamy ukazují veřejnosti naprosto nepřehlédnutelně, aby byl jejich maximální efekt zajištěn.
Díky optimalizaci a PPC reklamám se prostě veřejnost snáze dostane na takto propagovanou internetovou nabídku, což by se jinak možná vzhledem k silné konkurenci na internetu nestalo. A když je pak taková nabídka žádoucí, dosáhne se ideálních výsledků.